Powered By Blogger

miercuri, 10 august 2011

Servetele doamna...

Care e treaba cu servetelele in fast-food-uri???
Adica inteleg scopul e sa faci bani in orice afacere dar in acelasi timp e sa iti si fidelizezi clientii...my 2 cent.
Sa va povestesc:
Astazi imi era foame si am cumparat o plesca(la pachet),toate bune si frumoase pana sa o rog pe doamna vanzatoare sa imi puna servetele.
`Daca mancati frumos va ajunge unu.`
Aaaa,eu trebuia sa plec?sau sa imi cer scuze?Adica inteleg ai pus un servetel,dar mie nu imi ajunge...pune 3.1 ma sterg cand mananc eventual 2 si cu unu ma sterg pe maini dupa ce mananc,simplu.
De ce naiba te agiti ca nu dai de la tine...ti-am cerut 3 servetele nu pe fica-ta de 3 ori cu 3 prieteni!
Sunt porc femeie,da servetele in p**a mea!!
Ca altfel nu se poate!

Un comentariu: