Powered By Blogger

marți, 30 august 2011

Baselu si gasca

Va spun de pe acum ca nu prea vizitez TV-ul.Prefer sa frec menta pe uTb decat tv,dar am vazut o stire de ceva vreme care imi cam da de gandit.
Noi am cam vandut tot ce a ramas de la Ceasescu,am imprumutat bani garla de la FMI sau FNI,cum naiba ii zice,ne imprumutam in continuare,si acum vine dilema(tobele va rog):din ce pastele masii ii dam si inapoi???
Cum ziceam nu avem export sa zici iasa frate banii de acolo,nu avem nimic de vandut ca e tot privat.Deci creduliilor care este cum puteti spera la iesirea din criza si la salarii normale?
Bine zicea Badea legat de faza cu `Sa nu ajungem ca grecii`.Poate ma ajuta cineva sa inteleg.ca din tot ce am citit noi bani nu mai avem.de aia am imprumutat.Sau eliberam toti camatarii,talharii si restu ca sa plece din tara si sa trimita bani la neveste pentru puradei???Pentru ca asta ar fi o solutie care ar avea efect,in orice caz mai mult efect decat orice alt plan al guvernului la ora actuala.
Inchei aici ca trebuie sa studiez pretul la bilete de avion sa plec rapid de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu