Powered By Blogger

luni, 29 august 2011

Pungi pentru cainele vostru....

Treaba sta in felul urmator,probabil ati observat ca prin timisoara circula de ceva vreme lopatica sa aduni rahatul cainelui tau.Treaba este foarte igienica,primaria ne pune la dispozitie chiar pungi sunt niste cutii `agatate`de stalpi unde puteti gasi pungi....
Acum vine problema:Se face mare tam-tam ca nu sunt destule spatii verzi,ca lumea e asfixiata de noxe,praf si altele, ii vezi la tv,prin ziare,etc.Pai domnu Ciuhandu excrementele pot fi ingrasamant natural....sti dumneavoastra babele la tara imprastie prin gradini...Asa ca decat sa ne bagati pe gat amenzi ca nu folosim pungile care daca e sa fim `GREEN` polueaza groaznic mediul inconjurator de ce sa nu facem mai bine locuri special amenajate unde sa ne ducem cainii??Chiar mai sunt parcuri pentru caini inTimisoara?
In loc sa platiti oameni,motorina mecanici si sa cumparati cisternele alea care iasa seara prin oras si omu ala coboara cu furtunu sa ude copacii,investitie care s-a ridicat la ceva banuti frumosi, de ce naiba nu cumparati stropitori dealea de gradina???gen cum sunt in Arad in centru(doar acolo am vazut)
Deci domnu primar in loc sa aruncam banii pe masini, ca e criza sau cel putin asa sustimeti mai ieftin ieseam cu 500 de stropitori imprastiate prin oras...
-Alea se furau!
Hai nu zau.si daca puneati comunitarii aia prea multi si plictisiti sa aibe grija de ele?ca oricum au scutere si masini ca sa umble aiurea prin oras.Aproape in fiecare seara daca sunt afara dupa ora 23 vin cate 2 baieti comunitari care imi cer datele fara se se legitimeze si sa imi zica un motiv pentru care ar trebui sa ma legitimez eu.,iar la intrebarea `Dar de ce imi tot luati datele in fiecare seara?` se raspunde  `-Pai sa fie acolo.`
Pai uite unde merg banii publici,o parte din ei.Risipa domn primar,risipa.Pentru ca nu am vazut odata o situatie gestionata de Politia Comunitara.Rolul lor care e pana la urma?Sa ma duca pe mine la sectie ca stau in fata blocului si nu am luat buletinu la mine?Sau sunt atat de ocupati ca le zic ma duc dupa buletin si nu ii intereseaza?

De fapt cum am putut sa nu imi dau seama?Rolul Comunitarului este sa ne fortati sa facem sport seara de seara.Cel putin eu am niste gambe de toata frumusetea de la atata sectie-acasa.Bravo domn primar,bravo.

Nu mai dati mai oameni buni atata KFC la copii,trimiteti seara afara fara buletin.Poate ajung maratonisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu